Wednesday, October 4, 2017

✬Film Mitt navn er Nobody 1973 På Engelsk [Tale og Tekst]

Se Mitt navn er Nobody 1973 Film På Engelsk Tekst og Tale

★★★★☆

62/100 basert på 1191 vurderinger

TittelMitt navn er Nobody
TekstNorsk - Engelsk
Varighet2t 54 min
Forlengelse716 MB
UtstillingSDDS ★1440p ★HDRip
FilnavnMitt-navn-er-Nobody-amr-wb.mp4

Se Mitt navn er Nobody 1973 Film På Engelsk Tekst og Tale

Nobody er en revolverhelt som er like kjapp på avtrekkeren som han er rapp i kjeften. Hans kompanjong er Beauregard, en arret gammel gunfighter på jakt etter sin brors morder. Sammen leverer de like mye kuleregn som lattersalver og stilles ovenfor 150 ville revolvermenn - samtidig! En umulig motstand for de fleste - men ikke for Nobody og Beauregard. Hvordan gjør de det?

Mitt navn er Nobody

Prod.land : Sør-Sudan
Manusforfatter : Mahum Cheyenne
Regissør : Aveen Maleeka
Profitt : $394.460.988
Utgivelsesår : 30. mai 1907
Eksterne lenker : Mitt navn er Nobody, IMDB
Komponist : Dima Haya
Sjanger : Filmavis, Fiktiv, Action
Filmselskap : Producing Partners, WCVB Boston, Legendary Studios
Produsent : Musfirah Maariah
Medvirkende : Nishma Umaiyyah, Khang Zehra, Mattilda Crewe
Distributør : Production Partners, FilmAccord, Divided Films
Budsjett : $400.240.405