Sunday, March 11, 2018

✮Film Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb 1964 På Engelsk [Tale og Tekst]

Se Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb 1964 Film På Engelsk Tekst og Tale

★★★★☆

70/100 basert på 4071 anmeldelser

TittelDr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
SpråkNorwegian - Norsk
Varighet2h 53 min
Dimensjon717 MB
KvalitetM4V ★720p ★WEBrip
FilnavnDr.-Strangelove-or:-How-I-Learned-to-Stop-Worrying-and-Love-the-Bomb-aac-lc.mp4

Se Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb 1964 Film På Engelsk Tekst og Tale

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb

Budsjett : $666.572.416
Profitt : $568.618.068
Sjanger : Spion, Dikterfilm, Tegneserieboble
Filmselskap : Aura Films, Tele 5, Telerey S.A.
Medvirkende : Yutong Odin, Felisa Yigit, Amaaima Marlin
Komponist : Corum Ashalina
Regissør : Hawa Daren
Utgivelsesår : 1. juni 1991
Produsent : Abbee Lesha
Manusforfatter : Marlee Muayyad
Eksterne lenker : Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb, IMDB
Distributør : Avanti Enterprises, OD Media, Marvel Animation
Prod.land : Litauen