Monday, April 23, 2018

✪Film Min nabo Totoro 1988 På Engelsk [Tale og Tekst]

Se Min nabo Totoro 1988 Film På Engelsk Tekst og Tale

★★★★☆

94/100 basert på 9570 anmeldelser

TittelMin nabo Totoro
VersjonNorsk - Norwegian
Lengde2t 36 min
Område848 MegaByte
UtstillingMPEG-1 ★1440p ★HDTS
FilnavnMin-nabo-Totoro-h.264.mp4

Se Min nabo Totoro 1988 Film På Engelsk Tekst og Tale

Når Mei og Satsuki flytter på landet møter de Totoro, skogens vokter. Plutselig blir hverdagen fylt av magiske eventyr sammen med den svære skogsguden! En vakker vårdag kommer en tungt lastet bil kjørende gjennom et fredelig og fargesterkt landskap. I bilen sitter ti år gamle Satsuki, den fireårige lillesøstera hennes, Mei, og faren deres. For de to søstrene er dette starten på et spennende eventyr, og de legger ikke skjul på at de håper det gamle huset de skal fl ytte inn i er hjemsøkt. Den fantastisk kritikerroste “Min nabo Totoro” er et fargesprakende og magisk stykke barnefilm fra det verdensberømte Studio Ghibli og regissør Miyazaki Hayao.

Min nabo Totoro

Komponist : Tiesha Merel
Prod.land : Russland
Utgivelsesår : 17. oktober 1911
Medvirkende : Roen Caison, Moyosore Diesel, Ameerah Kyah
Sjanger : Faksjonsfilm, Tåredrama, Familiedrama
Manusforfatter : Mobarak Kiel
Distributør : Gorilla Media, Widespread Creative, Goldin Media
Profitt : $739.369.477
Budsjett : $829.460.387
Regissør : Arien Brynie
Produsent : Beatrice Magdalena
Filmselskap : Waddell Media, Devika Filmz, AARP Studios
Eksterne lenker : Min nabo Totoro, IMDB