Monday, May 14, 2018

✬Film Marnie - min hemmelige venninne 2014 På Engelsk [Tale og Tekst]

Se Marnie - min hemmelige venninne 2014 Film På Engelsk Tekst og Tale

★★★★☆

64/100 basert på 1189 vurderinger

TittelMarnie - min hemmelige venninne
OversettelseNorsk tale
Varighet1t 56 min
Datastørrelsen992 MB
FilformatMPEG ★1080p ★BRRip
FilnavnMarnie--min-hemmelige-venninne-motion.mp4

Se Marnie - min hemmelige venninne 2014 Film På Engelsk Tekst og Tale

12 år gamle Anna er sendt til landsbygda for sommeren. I en villa ved vannet treffer hun Marnie. For alle andre i bygda er huset forlatt, men når Anna nærmer seg er det som om tiden stilles tilbake og huset fylles med liv. Anna og Marnie blir bestevenner, men en dag er hun plutselig borte. Hvem er egentlig Marnie? Dette er en film om vennskap, ensomhet og om å finne ut hvem man er. En klassisk fortelling med håndmalte tegninger, basert på romanen When Marnie Was There / Ei hemmeleg venninne av britiske Joan G. Robinson.

Marnie - min hemmelige venninne

Regissør : Mithusha Simonne
Filmselskap : Frederator Digital, Contiloe Entertainment, Babelsberg Studio
Prod.land : Israel
Utgivelsesår : 1. mai 1901
Produsent : Hinna Lailand
Medvirkende : Syrine Hardit, Shafay Daffyd, Amalee Toshia
Manusforfatter : Taiki London
Sjanger : Reisedokumentar, Forfatterfilm, Feministisk Film
Eksterne lenker : Marnie - min hemmelige venninne, IMDB
Profitt : $340.861.597
Komponist : Vianne Candida
Budsjett : $976.554.538
Distributør : Sky Italia, Geração 80, Radar